Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147 1,6 120кс 2001 - Вариатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщение
    Стреляш на сляпо колега,принципно и Никито ще ти свърши работа,но не знам дали има време...
    Ми кажи кой друг ремонтира. Ники официално беше обявил

    Comment


    • #32
      Вариатор който трака от една сюрия време е рисково да се прави, ако има износване в зъбите пак ще трака......ако тъкмо е започнал да се обажда и принципно редовно се кара с хубаво масло - няма проблеми......
      Кита който се продава върши перфектна работа - проблема че се разтраква пак след 1-3 месеца е във съвсем друго нещо......
      Вариаторите са два типа - преди и след 98 година - тоест има някакъв период от преди 98 година и края на 97 когато спират първия тип и почват втория, за който вече и се предлага въпросния ремонтен комплект......
      Познават се по отворите в задната част на вариатора - от към страната на вала - старите са с около 1 мм по голям отвор......новите са с по малък......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #33
        Кита който се продава върши перфектна работа - проблема че се разтраква пак след 1-3 месеца е във съвсем друго нещо......
        Ще споделиш ли нещо повече?
        М/у другото и 2003г. си тракат

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
          Ще споделиш ли нещо повече?
          М/у другото и 2003г. си тракат
          Годината няма значение.........експлоатацията и маслото което се ползва имат по голямо значение....
          Не мога да споделя.......причината защо ремонтните китове изтрайват много малко откри колега в предпенсионна възраст, който и хабер си няма от двигатели.......просто поразгледа няколко отворени вариатора, изказа мнение, направихме тестове на предположението му, след това направихме наша 'ремонтна' шайба от флуор-каучук(оригиналната е от полиамид), и ефекта е същия......още карам над 180к с един от тестовите вариатори.......
          След това търсих доста из нета дали някъде е описана въпросната причина за тракането дори и след ремонтния комплект......имаше кратко невзрачно мнение в западен форум, което почти никой не изкоментира, макар че проблема е доста скъп за решаване.......
          Затова предполагам разбираш защо не мога да дам подробности.....тва че знам решението не значи че аз съм го открил и мога да го оповестя......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Годината няма значение.........експлоатацията и маслото което се ползва имат по голямо значение....
            Не мога да споделя.......причината защо ремонтните китове изтрайват много малко откри колега в предпенсионна възраст, който и хабер си няма от двигатели.......просто поразгледа няколко отворени вариатора, изказа мнение, направихме тестове на предположението му, след това направихме наша 'ремонтна' шайба от флуор-каучук(оригиналната е от полиамид), и ефекта е същия......още карам над 180к с един от тестовите вариатори.......
            След това търсих доста из нета дали някъде е описана въпросната причина за тракането дори и след ремонтния комплект......имаше кратко невзрачно мнение в западен форум, което почти никой не изкоментира, макар че проблема е доста скъп за решаване.......
            Затова предполагам разбираш защо не мога да дам подробности.....тва че знам решението не значи че аз съм го открил и мога да го оповестя......
            Съгласен съм с теб, просто попитах.
            Значи вие ползвате витонов пръстен, който поема ударите налягането и пружината,както и вибрациите. И от там - тракането

            Comment


            • #36
              Не знам как се нарича по принцип.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #37
                Това е готина идея. Ще говоря с един мой човек по тази идея

                Comment


                • #38
                  Ники, говорих с моя човек. Той поиска да види вариатора и ще се консултира и с човек, специалист по каучуците. Та като имам време ...

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    Годината няма значение.........експлоатацията и маслото което се ползва имат по голямо значение....
                    Какво масло трябва да се ползва?
                    Aз си взех преди един месец 156 2.0тс на 140 000км и не трака вариатора изобщо.
                    Само с 10в60 е карана. Дали това е причината?
                    Ако почна да наливам 10в40 дали ще се разтрака?
                    156 2.0TS

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                      Какво масло трябва да се ползва?
                      Aз си взех преди един месец 156 2.0тс на 140 000км и не трака вариатора изобщо.
                      Само с 10в60 е карана. Дали това е причината?
                      Ако почна да наливам 10в40 дали ще се разтрака?
                      10W60

                      Comment


                      • #41
                        Хубав маслен филтър и 10w60 и няма да има проблеми скоро.
                        www.t-auto.bg

                        Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                        Comment


                        • #42
                          Маслото трябва да е истинско и да се сменя далеч по рано от предписаното от производителя.......ако се слага филтър за 10 лв е добре между двете смени на масло да се сменя......тва е моето мнение, базирано най вече на личен опит и скромни наблюдения на юзъри практикуващш същата схема......дори и с други коли........
                          Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 12:49.
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #43
                            Хм, а какво му се случва на филтъра (да речем Mann) на средата на жизнения цикъл на маслото, че се налага да го сменяш, Ники?
                            www.t-auto.bg

                            Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                            Comment


                            • #44
                              О, нищо - ползвам Ман W719\22 хиляди години от смяна до смяна.....
                              Говоря за ползваните най - обикновенни филтри дето са жълти стинки и не са кой знае какъв писък на качество......и не казвам че е фатално ако не се направи, а че е добре да се прави.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #45
                                Той е на същите пари, като Mann за моята кола например. А с какво е по-добър и ще стане ли на моята, евентуално? Става върпос за W712/16

                                П.П. Сега видях, че е с 2 възвратни клапана.
                                Last edited by Ivanov_; d.m.y г., 13:44.
                                www.t-auto.bg

                                Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                                Comment

                                Working...
                                X