Първоначално публикувано от radiboy
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 147 1,6 120кс 2001 - Вариатор
Collapse
X
-
Вариатор който трака от една сюрия време е рисково да се прави, ако има износване в зъбите пак ще трака......ако тъкмо е започнал да се обажда и принципно редовно се кара с хубаво масло - няма проблеми......
Кита който се продава върши перфектна работа - проблема че се разтраква пак след 1-3 месеца е във съвсем друго нещо......
Вариаторите са два типа - преди и след 98 година - тоест има някакъв период от преди 98 година и края на 97 когато спират първия тип и почват втория, за който вече и се предлага въпросния ремонтен комплект......
Познават се по отворите в задната част на вариатора - от към страната на вала - старите са с около 1 мм по голям отвор......новите са с по малък......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеЩе споделиш ли нещо повече?
М/у другото и 2003г. си тракат
Не мога да споделя.......причината защо ремонтните китове изтрайват много малко откри колега в предпенсионна възраст, който и хабер си няма от двигатели.......просто поразгледа няколко отворени вариатора, изказа мнение, направихме тестове на предположението му, след това направихме наша 'ремонтна' шайба от флуор-каучук(оригиналната е от полиамид), и ефекта е същия......още карам над 180к с един от тестовите вариатори.......
След това търсих доста из нета дали някъде е описана въпросната причина за тракането дори и след ремонтния комплект......имаше кратко невзрачно мнение в западен форум, което почти никой не изкоментира, макар че проблема е доста скъп за решаване.......
Затова предполагам разбираш защо не мога да дам подробности.....тва че знам решението не значи че аз съм го открил и мога да го оповестя......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеГодината няма значение.........експлоатацията и маслото което се ползва имат по голямо значение....
Не мога да споделя.......причината защо ремонтните китове изтрайват много малко откри колега в предпенсионна възраст, който и хабер си няма от двигатели.......просто поразгледа няколко отворени вариатора, изказа мнение, направихме тестове на предположението му, след това направихме наша 'ремонтна' шайба от флуор-каучук(оригиналната е от полиамид), и ефекта е същия......още карам над 180к с един от тестовите вариатори.......
След това търсих доста из нета дали някъде е описана въпросната причина за тракането дори и след ремонтния комплект......имаше кратко невзрачно мнение в западен форум, което почти никой не изкоментира, макар че проблема е доста скъп за решаване.......
Затова предполагам разбираш защо не мога да дам подробности.....тва че знам решението не значи че аз съм го открил и мога да го оповестя......
Значи вие ползвате витонов пръстен, който поема ударите налягането и пружината,както и вибрациите. И от там - тракането
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеГодината няма значение.........експлоатацията и маслото което се ползва имат по голямо значение....
Aз си взех преди един месец 156 2.0тс на 140 000км и не трака вариатора изобщо.
Само с 10в60 е карана. Дали това е причината?
Ако почна да наливам 10в40 дали ще се разтрака?
Comment
-
Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщениеКакво масло трябва да се ползва?
Aз си взех преди един месец 156 2.0тс на 140 000км и не трака вариатора изобщо.
Само с 10в60 е карана. Дали това е причината?
Ако почна да наливам 10в40 дали ще се разтрака?
Comment
-
Хубав маслен филтър и 10w60 и няма да има проблеми скоро.
Comment
-
Маслото трябва да е истинско и да се сменя далеч по рано от предписаното от производителя.......ако се слага филтър за 10 лв е добре между двете смени на масло да се сменя......тва е моето мнение, базирано най вече на личен опит и скромни наблюдения на юзъри практикуващш същата схема......дори и с други коли........Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 12:49."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Хм, а какво му се случва на филтъра (да речем Mann) на средата на жизнения цикъл на маслото, че се налага да го сменяш, Ники?
Comment
-
О, нищо - ползвам Ман W719\22 хиляди години от смяна до смяна.....
Говоря за ползваните най - обикновенни филтри дето са жълти стинки и не са кой знае какъв писък на качество......и не казвам че е фатално ако не се направи, а че е добре да се прави....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Той е на същите пари, като Mann за моята кола например. А с какво е по-добър и ще стане ли на моята, евентуално? Става върпос за W712/16
П.П. Сега видях, че е с 2 възвратни клапана.Last edited by Ivanov_; d.m.y г., 13:44.
Comment
Comment